svar på frågor
Vet du vad det är för kön?

Nej jag vet inte vad det är för kö, bebisen låg med benen i kors så gick inte se.
 
Berätta lite om pappa ?
 
Vad ska ja berätta? Han heter Philip är ett år äldre än mig och han bor också i borås.

Visa lite bebis kläder!
 
 
 
 
 
Lite av kläderna.
 
Vad tycker dina kompisar om att du ska behålla? Stöttar fem dig?
 
Dom flesta stöttar mig och tycker det ska bli kul.
 

Hur ska du göra med skolan?
 

Jag ska ta ett ledigt år från skolan är det planerat som just nu iaf, sen vet ja inte riktigt om ja ska fortsätta läsa på almås eller om ja ska göra klart de ja har comvux.
 
Hur blev du gravid? Förstår att det var genom sex, hehe, men liksom var det pågrund av att du slarvat med p-piller/kondom? Eller hur blev det?
 

Slarvade med kondom.
 
 
 
 
Glad!

Hej hur går det! Uppdatera mig! Jag vill så gärna veta hur det går!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress