Rubrik.
En sak ja har tänkt mycket över under graviditeten, de är min vikt. Jag har alltid tyckt att vikten har varit jobbigt, har som max vägt 54 kg. Jag hade en period där ja vägda lite för lite kanske. 47 kg då jag ändå är 171 då tyckte även jag att de va för lite. Men jag kan äta allt utan att gå upp ett kilo. De va jobbigt ett tag när ja vägde 47 kg och folk sprang och ropa anorexia efter mig. De va riktigt jobbigt då ja inte ville väga så lite själv. Men jag gillar att röra på mig hålla på med hästar och ridning och hålla igång för att vara i form. Just nu tycker ja de är jobbigt då ja gått över 60 kg och de kommer nog gå över 65 kg också. Men de är sånt man får ta och jag vet ju att dom kilona kommer försvinna efteråt. Jag längtar efter att få börja komma igång och träna lite smått och mitt mål är ju att komma ner till iaf 52-55 kg som jag vägde precis innan ja blev gravid. Men jag är ändå iform för att vara gravid då jag bara har själva magen, de är ja riktigt glad över, även när barnmorskan alltid kommenterar och säger att jag har en fin mage.
 
Detta är mitt mål att komma tillbaka till. Jag längtar så tills ja kan börja använda mina jeans och alla mina andra kläder igen. Men har alltid hört att de är bra att ha mål så man har något att kämpa för :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress